Alpen Gold, jedna z najchętniej wybieranych marek czekolad na polskim rynku*, rozpoczęła w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety.
Na kampania ma formę konkursu dla konsumentek, w którym zachęca do opisania, czym dla nich jest spełnienie. Do wygrania są nagrody pieniężne o łącznej wartości 100 000 zł na spełnienie marzeń oraz warsztaty rozwoju osobistego. W wyborze najbardziej inspirujących historii pomogą trzy spełnione kobiety – ambasadorki akcji: Kinga Paruzel, Sylwia Gruchała oraz Anna Nowak-Ibisz.
Spełnienie to dla mnie życiowa równowaga – tych ważnych elementów, jak: moja rodzina, zwierzęta, moje pasje, wyzwania zawodowe. Czuję, że mam wszystko, czego pragnęłam i to przepełnia mnie uczuciem harmonii i szczęścia. Staram się rozsądnie planować, nie robić jednej rzeczy kosztem pozostałych – wszystko da się jakoś pogodzić. Kiedy czuję się zmęczona natłokiem spraw, próbuję część zadań odłożyć na lepszy moment, albo zrezygnować z czegoś, na czym mi tak naprawdę nie zależy. Nic na siłę.