Placuszki z kaszy gryczanej – dieta

Początki są ciężkie ale przynajmniej w kuchni tego nie odczuwam. Oczywiście uległam pokusom jednak spora dawka ruchu sprawia, że mam mniejsze wyrzuty sumienia. Dzisiejsza  propozycja to fajny pomysł jako dodatek do obiadu lub lekka przekąska. Można ją modyfikować, smakuje świetnie na zimno i ciepło. Jestem fanką kaszy i wszelkiego rodzaju ryb także dla mnie to połączenie jest genialne.
Zapraszam:)

Składniki: 
z takiej porcji wyszło mi 5 placuszków oczywiście zjadłam 1 :)

1 woreczek kaszy gryczanej
2 łyżki tartego parmezanu
1 jajko
2 łyżki koperku
2 łyżki maki pszennej razowej lub otrąb pszennych (można też użyć zwykłej pszennej jednak nie jest to wskazane dla osób na diecie:) )
sól
pieprz

dodatki:

łosoś wędzony
koperek,
orzeszki piniowe
krem balsamiczny

Przygotowanie:
1. Kaszę ugotować według instrukcji na opakowaniu, wystudzić.
2. W misce wymieszać kasze, jajko, koperek, mąkę, ser. Doprawić do smaku solą i pieprzem.
3. Powstałą masę z kaszy wykładać łyżką  na rozgrzaną patelnie teflonową i smażyć po ok 3 min z każdej strony.
4. Placuszki można podawać z wędzonym łososiem, jogurtem naturalnym, gotowana piersią kurczaka lub warzywami.

Smacznego:)









Napisz komentarz

*

wszelkie prawa zastrzeżone - 2015 - Kinga Paruzel