Koktajl z pomarańczą – dieta

Pomarańcze o tej porze roku są pyszne. Mam do nich słabość. Już ostatnio na blogu było ciasto jak czekolada z pomarańczą, a w weekend zrobiłam kandyzowaną skórkę oraz koktajl, który uratował mnie przed atakiem na słodycze.
ahhhhhhhh ja jednak mam wysokie zapotrzebowanie na cukier :) i ciężko to będzie zmienić :)

Składniki na 2 porcje:
1 pomarańcza
250 ml jogurtu naturalnego
1/2 banana
2 daktyle
skórka z pomarańczy
Przygotowanie:
1. Pomarańcze umyj i obierz. Zmiksuj obrana część.
2. Dodaj jogurt, banan, i daktyle i ponownie wszystko zmiksuj.
3. Na koniec zetrzyj skórkę z obranej pomarańczy.

Smacznego:)









6 Responses

  1. anna pisze:

    Witam
    Wlasnie pije koktajl z banana i pomarańczy. Przepyszny polecam wszystkim lubiącym smaki lekko kwaskowate ze słodkim. Dziekuje Kingo za ten koktajl.

  2. Aleksandra pisze:

    A ja nie dodaje daktyli ale za to urozmaicam taki koktajl 2 łyżkami płatków owsianych (miksuje je razem z owocami).

  3. Sonia pisze:

    Wypróbowany dzisiaj ☺nie udało mi się zblendowac go na gładką masę ( blender pewnie za slaby, ale i tak był smaczny. Jest bardzo syty. Na długo zapełni żołądek 😆

  4. Vipola pisze:

    Ulubiony koktajl M., który uważa, że wszystko co zdrowe jest niesmaczne:) .super pomysł! Dzięki!

Napisz komentarz

*

wszelkie prawa zastrzeżone - 2015 - Kinga Paruzel