Sałatka z selera naciowego

Sałatka z selera naciowego to moja propozycja na śniadanie lub dodatek do obiadu. Zazwyczaj jem ją w towarzystwie chleba żytniego na zakwasie – to najlepszy dla mnie zestaw. Chcę przekonać Was do tego warzywa gdyż oprócz smaku wnosi do naszego ciała cały magazyn cennych składników i minerałów.

Jeżeli chcecie pozbyć się kilogramów oraz oczyścić organizm – seler w tym zdecydowanie pomoże – gwarantuję – sprawdziłam na sobie!

Kiedyś nie przepadałam za jego smakiem, dziś uważam, że smakuje cudownie. Moja sałatka jest lekka, rześka, chrupka i pyszna!

Dieta ze smakiem, życie ze smakiem :)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Składniki na 1 porcję:

2 łodygi selera naciowego

5 rzodkiewek

2 plastry szynki z indyka

1 łyżeczka musztardy Dijon

świeża natka pietruszki

sok z cytryny

pieprz

1 łyżeczka oleju rydzowego (można zastąpić oliwą z oliwek lub olejem rzepakowym)

Przygotowanie:

1. Selera naciowego pokroić w talarki, rzodkiewki w ćwiartki, a szynkę w paski.

2. Całość skropić sokiem z cytryny, polać olejem i wymieszać z musztardą, posiekaną natka pietruszki i pieprzem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Smacznego:)









6 Responses

  1. roksa 91 pisze:

    Super to wygląda, muszę wypróbować – zastąpiłabym tylko olej rydzowy oliwą z oliwek lub olejem lnianym 😉

  2. kuba pisze:

    Czym zastąpić rzodkiewkę, tak aby sałatka nadawała się do przetrzymania do 24h? Jak wiadomo, doprawiona rzodkiewka szybko puści sok… (?)

  3. Klott pisze:

    Z indyka mogę zrezygnować ? Brakuje mi zamienników 🙃😉😊

Napisz komentarz

*

wszelkie prawa zastrzeżone - 2015 - Kinga Paruzel