owsianka na drugie

Uwielbiam owsiankę jak robi się zimno i mimo, że za oknem pięknie świeci słońce ja czuję że zbliża się zima.   Korzystam póki jeszcze mogę z sezonowych owoców, udało mi się kupić maliny! Ale pysznie smakują z ciepłą owsianką, a ile zdrowia w moim słoiczku do pracy. Polecam każdemu takie drugie śniadanie.

 Składniki:

  • 2 łyżki płatków owsianych górskich*
  • 2 łyżki płatków żytnich
  • 1 łyżka zarodków pszennych
  • 300 ml mleka 2%
* płatki owsiane górskie lepiej dzień wcześniej namoczyć w wodzie
 
Przygotowanie:
Płatki owsiane, żytnie i zarodki pszenne zalać mlekiem i gotować aż płatki będą miękkie i powstanie gęsta masa. Do słoika wlać część owsianki, przełożyć malinami i ponownie przykryć owsianką.
A już niebawem zapraszam na fotorelacje – w roli głównej nasz pies Chili!!









4 Responses

  1. Anonim pisze:

    Gdzie można dostać zarodki przenne???

  2. Monika23 pisze:

    Ile ta owsianka ma kcal?

    • admin admin pisze:

      Monika nie liczę kcal na detoxie – chodzi mi o to oby odżywić organizm, zregenerować go podczas dostarczenie największej ilości składników odżywczych.

Napisz komentarz

*

wszelkie prawa zastrzeżone - 2015 - Kinga Paruzel